Türk Millî Eğitimin temel amaçları doğrultusunda; çocuklarımızın Dede Korkut Hikayelerini okumaları, anlamaları ve yazma becerilerinin, duygu, düşünce ve gözlem yeteneklerinin, Türkçeyi yazım kurallarına uygun olarak kullanmalarının geliştirilmesine katkı sağlamaktır. Söz varlığını zenginleştirme çalışmaları ile öğrencilerin dilimizin zenginliklerini tanıması, kültür taşıyıcısı olan sözcüklerimizle buluşması, buna bağlı olarak da dili iyi kullanması ve düşünce dünyasını geliştirmesini amaçlamaktadır.
YARIŞMAYA KATILAN ÖĞRENCİLERİMİZİ TEBRİK EDERİZ.
YARIŞMAYA KATILAN ÖĞRENCİLER :
|
|
ADI SOYADI |
HİKAYE ADI |
1 |
4D |
EMİR TAHA KIYMAZ |
BOĞAÇ HAN |
2 |
3E |
RAVZA RÜYA OTU |
BEYLER OĞLU DEMİRHAN |
3 |
3E |
ASYA EŞKİN |
DEDE KORKUT HİKAYESİ |
4 |
3C |
DENİZ EFE METİK |
KUTLUK OBASI İLE TEPEGÖZ |
5 |
3E |
HİRA SU IŞIK |
BEYREK HAN KAYIP HAZİNENİN PEŞİNDE |
6 |
3C |
HARUN ÖZÇETİN |
DELİ BUMİN |
7 |
3C |
FATIMA ZEHRA UTAŞ |
AH BAL KIZ |
8 |
3C |
ZÜMRA İBAR |
DEDE KORKUT HİK. MERHAMETLİK |
9 |
3C |
ÖMER SALİH YILMAZ |
KALEM KESER KILIÇ YAZAR |
10 |
3C |
EYLÜL YILMAZ |
GÜVEN |
11 |
3E |
ENES FAİK ATSIZ |
BUSATIN KAHRAMANLIĞI |
12 |
3B |
NURİ EFE TOKLU |
ALİ KAYBOLDU |
13 |
3C |
ÖZLEM ÜNAL |
OBANIN KAHRAMAN ÇOCUKLARI |
14 |
3B |
AMİNE ASEL AKKAYA |
KIRAÇ HAN DESTANI |
15 |
3B |
ZEYNEP HÜMA ECE |
TOZAT CÜCEYE KARŞI |
16 |
4E |
ELİF RAVZA SEYREK |
DEDE KORKUT |
17 |
4A |
ELİF KARAOSMANOĞLU |
ŞEVVAL KIZ |
18 |
3F |
FATMA BETÜL DÖNMEZ |
MUHAMMEDİ ZİYARET |
19 |
3C |
MUSTAFA EREN |
YİĞİT ACAR TÜRK |
20 |
3G |
ZÜLEYHA ŞURA YAZICI |
DÜRÜST OLMAK |
21 |
3G |
BEDİA DURU |
BANUNUN KAYIP KÖPEĞİ |
22 |
3G |
HİLAL ASMİN ÖZCAN |
PERİ KIZI |
23 |
4C |
NESİBE BÜŞRA AYDIN |
Adel Bey |
24 |
4B |
DAMLA SU DEMİREL |
SABIR |